I vår nye møteserie vil vi ta for oss det meste du kanskje lurer på og det du alltid har lurt på. Kort og godt en grundig innføring i hvordan velge riktige kanaler og hvordan bygge opp digital markedsarbeid som virkelig treffer.
I denne første samlingen til du lære mer om kunden din:
Hvordan segmentere og isolere de som faktisk er kundene dine. Vit hvem du skal nå.
Hvordan kan du bruke data du har om kunden til å vite hvordan du skal kommunisere med de som er kundene dine?
Hvordan bruke Google Analytics for å få vite mer om de som bruker nettsiden din?
Denne serien er midt i blinken for deg som har ansvar for, eller arbeider med, markedsføring i en bedrift eller organisasjon. Mye av innholdet vil handle om hvordan få kunnskap som igjen kan gi deg mer tid til det som gir noe igjen – hva DU bør gjøre og hva du bør få ANDRE til å gjøre for deg. Vi vil være innom temaer som Google og Facebook, SEO, hvordan skape godt innhold, aktivitet på sosiale medier og strategi for å nevne noe.
Serien er i samarbeid med Vecora og er et todelt kurs over 6 samlinger.
Del I: Kom i gang med SKIKKELIG markedsføring:
Fredag 18. oktober - Hvem er egentlig kunden?
Fredag 15. november - Godt innhold = god trafikk.
Fredag 13. desember - Annonsering - et ord med mening, men uten innhold?
Del II: Strategi i praksis:
Fredag 14. februar - Aktiv hverdagsstrategi.
Fredag 13. mars - Bygg din egen merkevare.
Fredag 24. april - Operasjonell markedsfører: 1+1=3
Alle møtene foregår i Rosenkildehuset. Du kan velge å gå på enkelt samlinger eller du kan melde deg på hele serien - DET GJØR DU HER. (Påmeldingen er bindene for alle seks samlinger).
For spørsmål ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> No shows blir fakturert dersom ikke avbestilling skjer innen 48 timer før møtestart.
08.00 Registrering
08.30 Møtestart
10.00 Slutt
© Næringsforeningen 2019-2025 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner