Du kan ha den beste forretningsideen, -planen eller -løsningen i verden, men du kommer fortsatt ingen vei om du ikke kan overbevise investorer, banken, potensielle kunder eller samarbeidspartnere - til og med fremtidige arbeidsgivere!
Så hvordan går du frem når du skal formidle ditt budskap til ulike målgrupper? Hvordan lykkes med en pitch? Hvordan bygge den opp, og hvilke virkemidler kan du ta i bruk? Det handler om å bygge opp en troverdighet rundt det du sier, og overbevise mottakerne om at dette er verdt å satse på.
På denne digitale konferansen lærer du hvordan du skal både fange og holde på andres oppmerksomhet, eller utnytte den faktiske situasjonen du står i. Du vil få konkrete ideer på oppbygging av en pitch og gode eksempler.
For spørsmål, vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen / Trude Hembre, Næringsforeningen.
Deltakerne får tilsendt lenke til pålogging i forkant av samlingen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.
12.00 Velkommen og praktisk info, ved Silje Finnskog Jensen, Næringsforeningen.
12.05 Presentasjon, ved Irene Grastveit, gründer og eier av MindUP.
12.40 Vi får høre eksempler på pitcher à 3 min:
Innovation Lab, ved partner Kristine Moe Sirnes.
Utopia AS, ved daglig leder Espen Yung Svendsen.
Brekke Design og Arkitektur, ved gründer og arkitekt Anita Brekke.
13.00 Slutt.
Pitching, Irene Grastveit
Innovation Lab, Kristine Moe Sirnes
Utopia, Espen Yung Svendsen
Brekke Design & Arkitektur, Anita Brekke
© Næringsforeningen 2019-2025 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner