11.sep

Bedriftsbesøk hos Ålgård Teknologipark

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Visste du at Norges eneste rulleskimølle blir laget på Ålgård? At de har en fullskala borerigg tilgjengelig for testing? Eller at de utvikler pasientheis for ambulansefly? Bli med oss på bedriftsbesøk hos Ålgård Teknologipark for å bli bedre kjent med næringslivet i Gjesdal!

Ålgård teknologipark har sitt opphav fra olje-industrien på tidlig 90-tallet. Her finner du alt fra veletablerte totalleverandører til nyoppstartede gründerbedrifter. I 2021 ble Ålgård Gründerhub etablert, etter forespørsler om leie av enkeltstående kontorplasser. Siden den gang har 15 selskaper etablert seg i gründerhuben, og i dag er de med på å skape verdifulle synergier for hverandre. Med et mål om å skape nye arbeidsplasser lokalt, innen innovasjon og teknologi, jobber de tett på de etablerte bedriftene i teknologiparken. Ålgård Teknologipark har all nødvendig støtte med høyt kvalifisert personell innen fagområder som maskinering, mekanisk design, elektronikk, programmering, samt testing og kvalifisering av utstyr. Gjennom sin ekspertise satser de på å bygge unik kunnskap og teknologi både for et nasjonalt og et internasjonalt marked.

Start dagen din sammen med oss i Ålgård teknologipark. Her får du både frokost, faglig påfyll og guidet omvisning, samtidig som du får muligheten til å bli bedre kjent med næringslivet i Gjesdal.

Bedriftsbesøket arrangeres på vegne av lokalstyret i Gjesdal

For mer informasjon vennligst kontakt Hanne Hernes.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart

08.00 Frokost med Byrkjedalskjeva, mingling og registrering

08.30 Velkommen