08.nov

FOLK 2024: Dine gamle dager er nå

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Janove i Kaizers Orchestra sier at det handler om felles verdier, gjennomføring og visjoner. Nylig gjorde han, sammen med resten av bandet, tidenes comeback! Markedsføringen var kraftfull og oppsiktsvekkende. Igjen er vi klare for lederkonferansen FOLK! Som vanlig treffer du Anne Lindmo og en rekke andre dyktige foredragsholdere. Og husk: Dine gamle dager er nå!

Hovedtema: Verdiskaping, visjoner, kompetansedeling og ledelse.

Ledelse handler om å være til stede når det skjer. Bygge lag sammen med dine folk i medgang og motgang. FOLK er en lederkonferanse om dyktige folk, inspirerende folk, annerledestenkende folk og talentfulle folk. FOLK blir ledet av konferansier Anne Lindmo, og hun tar oss med på en dag der du får møte spennende folk og historier.

Om du er toppleder eller mellomleder, handler det om å ta strategisk kloke valg når det gjelder folkene dine. Det handler om å lykkes med å få alle til å dra i samme retning. Det handler om å bruke folkene optimalt for å skape de beste resultater, og det handler om ledelse som tiltrekker seg de største talentene. Det handler om utvikling av deg som leder og hvordan du skal utvikle dine. Det handler om folk.

Vi har samlet et spennende knippe dyktige innledere som vil gi deg faglig påfyll, inspirasjon, motivasjon og gode verktøy.

• Roger Finjord gir deg humoristiske historier, og tar deg samtidig med inn i alvoret i lederskap og samspillet mellom mennesker. Det handler om røtter, stolthet og identitet, og Roger har kalt foredraget sitt «Jakten på det gode laget».
  • Nina Vogt er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI og ekspert i presentasjonsteknikk og muntlig kommunikasjon. Hun lærer deg hvordan du blir en bedre formidler og får effektivt fram budskapet.
  • Janove holder foredraget «Dine gamle dager er nå» og forteller om det å finne felles grunn og verdier, og hvordan kreativ markedsføring blir brukt i gjennomføringen av visjoner.
  • Anne Lindmo er konferansier på FOLK for 6. gang!

Du får som deltaker god anledning til nettverksbygging i minglepausene.

FOLK arrangeres av Rogaland Sparebank og Næringsforeningen.

>> For spørsmål, kontakt Trude Refvem Hembre, Næringsforeningen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

08.30 Registrering, mingling, kaffe og lett bevertning.

09.00 Velkommen! Anne Lindmo, konferansier, Trine Stangeland, Adm. direktør Rogaland Sparebank og Harald Minge, adm. direktør Næringsforeningen.

09.10 Jakten på det gode laget! Ved Roger Finjord.

09.55 Pause.

10.15 Lokale ledere om ledelse, ved Bjørg Tomlin og flere.

11.00 Lunsj på hotell Residence (5.etg.)

12.00 Velkommen tilbake etter lunsj.

12.05 Slik blir du en bedre formidler, ved Nina Vogt, BI.

12.50 Kort pause.

13.10 Dine gamle dager er nå, ved Janove Ottesen, Kaizers Orchestra.

14.10 Oppsummering og takk for i dag!

14.15 Slutt.

Foredragsholdere

Anne Lindmo

Anne Lindmo er frilansjournalist og programleder, og er flere ganger kåret til Norges beste programleder. Hun formidler med stort engasjement og humoristiske betraktninger om tilværelsen. Anne er vår trofaste konferansier på FOLK, og kommer for sjette gang!

Roger Finjord

Roger er engasjert, ærlig og ekte når han prater om menneskelige relasjoner. Det å ta vare på hverandre og bygge lagfølelse. Med sin blanding av humor og visdom fengsler han sitt publikum. Rogers foredrag gir deg humoristiske historier, og tar deg samtidig med inn i alvoret i samspillet mellom mennesker. Humør og seriøsitet går hånd i hånd uansett om det snakkes om røtter, identitet eller egen arbeidsplass. På FOLK holder han foredraget «Jakten på det gode laget».

Bjørg Tomlin

Bjørg Tomlin er siviløkonom fra Handelshøyskolen i København (CBS). I tillegg har hun en master i telekom fra Handelshøyskolen BI. Nå er hun CEO i IT-selskapet Upheads AS. Tidligere har hun vært direktør for Bedriftsmarkedet i Altibox/Lyse. Hun har også 15 års erfaring fra ulike lederstillinger i Telenor. Bjørg brenner for å skape resultater gjennom en inkluderende lederstil og en unik bedriftskultur. Hun ble kåret til en av Norges 50 fremste Tech-kvinner i 2023 av Abelia- og Oda-nettverket.

Odd Langhelle

Odd Langhelle er daglig leder i Axelar som står for Blinkfestivalen. Han er ansvarlig og daglig leder for 31 internasjonale TV-sendte idrettsarrangement. Inkludert i dette er 10 World Tour, ett europamesterskap, ett verdensmesterskap i beachvolleyball, samt 19 arrangementer av Blinkfestivalen – et arrangement som samler store deler av verdenseliten på ski og skiskyting. Tidligere har han vært engasjert på de fleste nivåer i norsk idrett gjennom 50 år.

Nina Vogt

Nina Vogt er høyskolelektor i markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Hun er ekspert på presentasjonsteknikk og muntlig kommunikasjon, og er en ettertraktet og prisbelønt foredragsholder. Nina har en Master of Science og over 25 års erfaring som underviser. Hun er kjent som en levende engasjert foreleser og holder jevnlig foredrag for næringslivet innen temaer som muntlig formidling og kommunikasjon. Hun forteller hvordan treffe blink med budskapet ditt og lykkes i ulike forsamlinger.

Janove Ottesen

Janove er blant Norges aller mest markante artister. Han har 25 års fartstid med stor suksess med sitt band Kaizers Orchestra og som soloartist. Kaizers Orchestra ble gjenreist etter ti år i dvale og i 2023 gjorde Janove med band comeback og solgte ut 82.000 billetter på 14 minutter fordelt på 56 konserter. Sommeren 2024 spilte Kaizers Orchestra på store festivaler i Norge og i Europa, og i oktober er det turné i USA. Janove har også komponert musikk til teaterstykker og musikaler og vant Heddaprisen for sin symfoniske stumteatralske forestilling, The Mute.
Hans foredrag er innen kreativ markedsføring, visjoner og gjennomføring.

Andre lignende møter:

17. nov 2022 -

Årets bedrift 2022

18. nov 2022 -

Lederskolen: Når viktige beslutninger skal tas

16. des 2022 -

Julemøte i Teateret 2022