29.nov

Lederskolen: Effektiv ledelse av team

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},-
Hvordan kan ulikheter i team bli en beslutnings- og forbedringskraft? På Lederskolen denne gang vil Irene Grastveit ha fokus på effektive lederteam, og hvordan en gjennom å bli systematisk kjent profesjonelt kan få forskjellighet heldig i spill, og gjennom det få økt kvalitet på beslutninger og innovative prosesser.

Hovedtema: Denne samlingen er spesielt designet for å gi innsikt og verktøy for å styrke din rolle som leder, samt forbedre samarbeidet og produktiviteten i ditt team. Du vil lære de beste metodene og strategiene innen teamledelse og få innsikt i hvordan mangfold kan gjøre team mer effektive.

Irene Grastveit er høyskolelektor ved BI, Institutt for kommunikasjon og kultur. Hun har lang fartstid som konsulent i KPMG og Koriander AS, og har spesialkompetanse innen teamutvikling med fokus på prestasjonskultur, relasjonsbygging, kommunikasjonstrening, innovasjon- og strategiarbeid.
Irene har også hatt flere lederroller, blant annet som regionbanksjef i Sparebank1 SR-Bank. Som foreleser på BI i en årrekke har hun blant annet hatt fagene selvledelse, coaching og endringsledelse.

Sagt om Irene: Hun er engasjert og inspirerende, god på å fange det som skjer i rommet og å gi forståelige, praktiske eksempler.

Lederskolen er i sitt 15. år og er et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Næringsforeningen.

Velkommen!

Praktisk info:

>>BI Alumni har egen avtale med rabattkode og det vil bli sendt ut egen invitasjon til denne gruppen. Kontakt: Bernt Skandsen eller Hege Hovland.

Ved påmelding, oppgi i notatfelt dersom du har matallergier, slik at du får tilpasset lunsj.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

For spørsmål om Lederskolen, ta kontakt med Trude Hembre, Næringsforeningen.

09.45 Registrering, lunsj og mingling.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, Næringsforeningen.

11.05 Foredrag, ved Irene Grastveit, BI.

13.00 Takk for i dag.

Foredragsholdere