Du er allerede påmeldt dette arrangementet
Tenker dere på å ansette noen fra et annet land, eller er dere allerede i gang med prosessen?
Denne møteserien gir deg nøkkelinformasjon og praktiske verktøy for å maksimere suksessen med internasjonal rekruttering. Fra å navigere i juridiske krav til å håndtere kulturelle forskjeller, vil vi dekke det du trenger å vite for å gjøre rekrutteringen smidig og effektiv. Med denne informasjonen kan du sikre at din bedrift gjør alt på best mulig måte, og dra nytte av global kompetanse for å styrke teamet.
Ansettelse fra utlandet til Norge kan være utfordrende av flere grunner. Først skal du finne kvalifiserte kandidater som passer til bedriftens behov, og deretter er det krav til det juridiske. Norge har strenge lover og regler når det gjelder arbeidsforhold, lønn, skatter og andre arbeidsrelaterte spørsmål.
I denne samlingen vil du få innblikk i de praktiske trinnene rekrutteringsprosessen bør ha, slik at den blir gjennomført på best mulig måte.
For mer informasjon eller spørsmål, kontakt Randi Mannsåker, Næringsforeningen
>> No show faktureres dersom avmelding ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.
>> Vennligst oppgi eventuelle allergier ved påmelding.
08.00 Registrering og lett frokost
08.30 Velkommen og introduksjon
08.40 Oppholdstillatelse for arbeid UDI
09.15 Skatteregler Kristin Tøllefsen, Leder SUA
09.45 Q&A
10.00 Slutt
© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner