29.okt

Treffpunkt Jæren: Hva vil vi med Jæren?

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
På Jæren skjer det mye, men for å sikre fortsatt vekst og utvikling trenger vi innsikt og samarbeid på tvers av bransjer. Hva kan Næringsforeningen i Stavanger-regionen være for medlemsbedriftene på Jæren? Med representanter fra ulike bransjer deler vi erfaringer, utfordringer og ikke minst ideer for framtidig vekst. Dette er din mulighet til å bidra, lære og forme framtiden for Jæren!

I samarbeid med lokalstyret for Jæren ønsker vi i Næringsforeningen å videreutvikle det gode arbeidet som allerede skjer i regionen. Men vi får det ikke til uten næringslivet selv! På dette møtet vil vi samle kreftene og diskutere hvordan Næringsforeningen kan være en best mulig ressurs for næringslivet på Jæren.

Vi har invitert representanter fra ulike deler av næringslivet til å dele sine erfaringer, utfordringer og muligheter, etterfulgt av en spennende panelsamtale.

Innledere:

• Camilla Baustad, Q-meieriene
  • Rolf Jørgen Lauritsen, Simplicity
  • Eli Ulveseter, M44
  • Joakim Hetland, Bjelland AS
  • Børre Lobekk, Nordic Steel

I tillegg får vi besøk fra representanter for de lokale næringsforeningene, ved Gunhild Damsgård Klingsheim, Klepp, Kenneth Lia, Bryne og Cathrine Sirevåg Andreassen, Nærbø, Reidar Skretting, Varhaug, Gabriel Høyland, Vigrestad. Her skal vi diskutere hvordan de ulike næringsforeningen kan dra nytte av hverandre og samarbeide.

Vi ser fram til en inspirerende kveld med faglig påfyll, gode samtaler og samarbeid på tvers av bransjer. Velkommen til en kveld hvor vi sammen kan forme framtiden for næringslivet på Jæren!

>> For mer informasjon vennligst kontakt Jonas Skrettingland.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Treffpunkt Jæren arrangeres i samarbeid med:

Foredragsholdere

Joakim Hetland

Joakim Hetland er daglig leder i Bjelland AS, som er en lokal graveentreprenør med ca 165 ansatte og med årlig omsetning på ca 450 millioner kroner. De jobber for det meste mot det offentlige (SVV, kommuner og Rogaland fylkeskommune), i tillegg til det private proffmarkedet (totalentreprenører og større boligutbyggere)

Eli Ulveseter

Eli Ulveseter er daglig leder i Nedremarka Eiendom AS og senterleder på M44, handlesenter på Bryne. Senteret definerer seg som et regionalt handlesenter med ca. 70 butikker og en omsetning på over 1,2 milliard.

Camilla Baustad

Camilla Baustad jobber som prosjektleder for Klima og Bærekraft i Kavli og Q-Meieriene. Hun har ansvar for å sikre gjennomføring av prosjekter for å nå klima- og bærekraftsmål, samt sikre et godt fundament for utvikling av en bærekraftig måte å jobbe på, ikke kun en bærekraftstrategi! Camilla har jobbet i meieriindustrien i hele sitt arbeidsliv med alt fra oppbygging av nye meieri (både for Tine og Q-Meieriene) og forskjellige driftledelseroller.

Rolf Jørgen Lauritzen

Rolf Jørgen Lauritzen er eier og styreleder i Simplicity på Vigrestad, en maskineringsbedrift han startet opp i 2001. Det er i dag 30 ansatte, og bedriften satser mye på lærlinger og opplæring i egen bedrift.

Børre Lobekk

Børre Lobekk er daglig leder i Nordic Steel.

Andre lignende møter:

04. nov 2024 -