08.apr

Digital markedsføring: De nyeste trendene du må kjenne til

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
1500,- eks. mva.
De digitale trendene endrer seg i et rasende tempo. I dette møtet får du innsikt i ulike trender, innovative verktøy og nye strategier innen digital markedsføring.

Med økende bruk av AI, skiftende brukeradferd, og nye plattformer som utfordrer Google, er det viktigere enn noensinne å tilpasse seg. Daniel Thu fra Bølgen Media vil gi et faglig og nyttig innlegg om de viktigste trendene du bør følge for å holde deg oppdatert på digital markedsføring. Han snakker blant annet om:

  • Trender og bruk for Kunstig Intelligens – hvordan effektivisere arbeidsdagen.
  • Status Meta-annonsering i Norge, hvordan gjøre det nå?
  • Hvordan bli synlig i fremtidens søkemotor ChatGPT Search.

Målgruppe: alle som jobber med salg og markedsføring, webdesign og forretningsutvikling.


>> For spørsmål ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen. 
>> No show faktureres dersom det ikke foreligger en avmelding innen 48 timer før møtestart. 

Program

11.00 Registrering og enkel lunsj.

11.30 Møtestart.

13.00 Slutt.

Foredragsholdere

Daniel Thu

Daniel startet Bølgen Media i 2015 etter endt utdanning ved Hawaii Pacific University, og har erfaring fra reklamebyråer både på Hawaii og i Norge. Spesialiteter inkluderer nettsider/SEO, SoMe, film og diverse annet.

© Næringsforeningen 2019-2025 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner