21.nov

U37 Førjulstreff Jæren

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
I forkant av årets «Treffpunkt Jæren: Førjulstreff i Hvelvet» inviterer U37 på Jæren alle unge profesjonelle til et eget opplegg. Syns du (som mange andre) at næringstreff kan være litt overveldende å tre inn på alene? U37 ønsker å gjøre terskelen lav for å delta og å engasjere seg. Dette er et treffpunkt for hele næringslivet – også de unge og fremadstormende.

Ved å melde deg på U37 Førjulstreff Jæren får du også billett til Førjulstreff i Hvelvet. Se arrangementet HER.

Vi møtes i Hvelvet fra kl. 17.30. Der blir det først og fremst mingling, men vi kjører noe opplegg for å bli bedre kjent. Dørene åpner for resten kl. 18.30.

Arrangementet er gratis for alle under 37 år, men meld deg på slik at vi vet hvor mange som kommer!
Vi har kun 20 plasser, så her er det bare å melde seg på tidligst mulig.

>> For spørsmål, ta kontakt med Hanne Hernes, Næringsforeningen.

Det er viktig å få unge opp og fram i næringslivet, ikke bare for å skape mangfold, men fordi det er vår framtid det er snakk om. Nettverkstreffene er med på å øke relasjonsbygging mellom etablerte og ferske i næringslivet, samt at de byr på inspirasjon og idémyldring.

U37 er et nettverk for unge, ambisiøse næringslivsinteresserte mennesker under 37 år. På tvers av bransjer ønsker vi å være med å bygge framtiden til regionen. Du kan lese mer om U37 HER.

17.30 Registrering og mingling.

18.00 U37 Jæren, hvem er vi og hva vil vi? ved Steffen Skinnarland, Frits Kverneland og Hanne Hernes.

18.30 Vi deltar på førjulstreffet. Se videre program på arrangementssiden.

20.15 Middag.

22.00 Takk for i år!