Skifter navn til Formue

Formuesforvaltning har betydelig virksomhet i Sverige og Norge, med rundt 350 medarbeidere som hjelper kunder med rådgivning og forvaltning. Nå samles virksomhetene under et felles merkenavn – Formue.
14.februar 2022 av Formue
Her er de ansatte ved kontoret i Stavanger: Elisabet Lerstøl Oftedal, Gabriel Block Watne, Pål Strøm Larsen, Fredrik Undem, Elin Faye, Marius Bertelsen, Christer Thunes og Normann Oftedal. Følgende var ikke tilstede da bildet ble tatt: Kristine Berg Marhaug, Per Olav Sætren, Even Sætrevik og Ben Tore Brekke.

Formuesforvaltning skifter navn til Formue.

– Da Formuesforvaltning ble etablert i år 2000 var det ikke bare oppstart av et nytt selskap. Vi innførte et nytt tankesett og en helt ny tjeneste, sier Normann Oftedal som leder Formue i Rogaland.

Oftedal sier at helt siden starten så har de hatt én tydelig ledestjerne for all deres virksomhet; at kundens interesse alltid skal komme først.

– Vi har bygget stein på stein til den virksomheten vi har i dag. Med navnet Formue viderefører vi vår stolte historie, samtidig som det tydeligere formidler den posisjonen vi har i markedet – en nordisk aktør som skaper resultater for kundene utover avkastning på kapitalen vi forvalter, uttaler Normann Oftedal.

En av landets største: – Stor milepæl

Her blir en av landets største ladestasjoner åpnet av ordføreren i Sandnes. På anlegget kan seks store kjøretøy lade samtidig.

Utslippsmål for 2030 avgjøres i år

Årets statusrapport viser at målet om 50 prosent utslippsreduksjoner i 2030 fortsatt er innenfor rekkevidde.

VB starter satsingen på bærekraft for fullt

Ett år etter at rundt 50 rørleggerbedrifter valgte å etablere Norges første landsdekkende rørleggerkonsern, tar VB Gruppen fatt på nye krav og forvent…