Gratis utdanningstilbud i regi av Fagskolen Rogaland

Fagskolen Rogaland har fått midler til å gjennomføre kortere videre- og etterutdanninger som gir inntil 30 studiepoeng.
06.september 2022 Fagskolen Rogaland

Programmene skal bidra til økt kompetanse i næringslivet.

– Programmene er utviklet med bakgrunn i behov som er kartlagt i ulike næringer, og er utviklet på bakgrunn av et trepartssamarbeid. Bransjeprogrammene er derfor dagsaktuelle og skal treffe behovene for etterspurt kompetanse i næringslivet, forklarer Øystein Førsvoll, avdelingsleder ved Fagskolen Rogaland.

Oppmøte er 8. september kl. 12.30 – 14.00, og de som ønsker kan komme til lunsj kl. 12.00. Sted: Tjuvholmveien 40, rom 123.
Det blir også overføring på Teams for de som ikke har anledning til å komme fysisk.

Vi ønsker på møtet å informere om emner vi planlegger å sette opp gjennom skoleåret og be om konkrete innspill til emner som dere føler er relevant for ansatte/medlemmer avslutter Øystein Førsvoll, avdelingsleder ved Fagskolen Rogaland.

For mer informasjon om kursene, se her: https://www.fagskolenrogaland.no/hovedmeny/utdanningstilbud/bransjeprogram-og-kurs/vare-tilbud/

En av landets største: – Stor milepæl

Her blir en av landets største ladestasjoner åpnet av ordføreren i Sandnes. På anlegget kan seks store kjøretøy lade samtidig.

Utslippsmål for 2030 avgjøres i år

Årets statusrapport viser at målet om 50 prosent utslippsreduksjoner i 2030 fortsatt er innenfor rekkevidde.

VB starter satsingen på bærekraft for fullt

Ett år etter at rundt 50 rørleggerbedrifter valgte å etablere Norges første landsdekkende rørleggerkonsern, tar VB Gruppen fatt på nye krav og forvent…