Proplan kåret til årets Payroll Partner igjen

Proplan AS er kåret til årets Payroll Partner for andre år på rad av Visma. Prisutdelingen fant sted 8. februar.
12.februar 2024 Proplan AS
Julie Grønlund (f.v.), Øyvind Larsen, Odd Ingve Garpestad og Kristine Maudal.

– Proplan har et dyktig team med dedikerte og faglig sterke ansatte, sa Managing Director i Visma Software, Øyvind Larsen, og Director of Customer Success, Julie Grønlund, i forbindelse med overrekkelsen.

– Vi i Proplan er stolt Visma-partner, noe vi har vært i over 30 år. Og det har vært en utrolig spennende reise. Da er det ekstra stas at vi blir belønnet med en pris, skriver Proplan i en melding.

– Vi er flinke til å styre forventning tidlig og har dermed fått på plass veldig gode leveranser og kundeopplevelser. Vi har hjulpet flere komplekse kunder opp i skyen, med kundene i fokus, skriver selskapet videre når de skal forklare suksessen.

Gründer og daglig leder, Odd Ingve Garpestad, var tydelig stolt, da han tok imot prisen sammen med selger ved Proplans Stavanger-kontor, Kristine Maudal:

– Vi er veldig stolte over denne prisen. Vi var stolte da vi fikk den i fjor, men det er enda mer stas å følge opp med å få den i år også. Jeg er veldig takknemlig for laget vi har bygget opp og vil gratulere alle ansatte med denne prisen. Spesielt Payroll-teamet som har jobbet metodisk og bygget en sterk kompetanse som kommer våre kunder til gode. Vi gleder oss til å følge resten av Visma Lønn-kundene opp i skyen, til fremtiden i tiden som kommer, sa Garpestad.

– Det er ikke lett å trekke ut én ting vi har gjort bra. Det er totalen av alt. Vi ønsker å takke alle våre konsulenter som står på hver dag for at våre kunder ikke bare skal få de beste løsningene, men også den smidigste overgangen til skyen. Det er menneskene som utgjør Proplan, påpekte Kristine Maudal.

En av landets største: – Stor milepæl

Her blir en av landets største ladestasjoner åpnet av ordføreren i Sandnes. På anlegget kan seks store kjøretøy lade samtidig.

Utslippsmål for 2030 avgjøres i år

Årets statusrapport viser at målet om 50 prosent utslippsreduksjoner i 2030 fortsatt er innenfor rekkevidde.

VB starter satsingen på bærekraft for fullt

Ett år etter at rundt 50 rørleggerbedrifter valgte å etablere Norges første landsdekkende rørleggerkonsern, tar VB Gruppen fatt på nye krav og forvent…